آخرین اخبار
کد مطلب: 80770
بمب خبري نظام وظيفه در راه است؛
2 بازيکن سرشناس و کليدي سرخ و آبي در فهرست جديد منتشر نشده
تاریخ انتشار : 1393/07/01 16:31:21
نمایش : 1414
پرونده بازنگري معافيت‌هاي فوتباليست‌ها هر روز ابعاد جديد پيدا کرده و حالا خبر مي‌رسد يک فهرست جديد در راه است که در آن نام بسياري از بازيکنان سرشناس از جمله بازيکنان پرسپوليس و استقلال وجود دارد.
به گزارش سلام لردگان به نقل از باشگاه خبرنگاران، پرونده بازنگري معافيت‌هاي فوتباليست‌ها که ابتدا با نام چند بازيکن آغاز شد،هر روز ابعاد تازه‌اي پيدا مي‌کند و به نظر مي‌رسد اين رشته سر دراز دارد.

در همين ارتباط در حاليکه جامعه فوتبال منتظر انتشار فهرست جديد بازيکنان هستند که معافيت آنها در جريان بررسي‌هاي هفته گذشته بي‌اعتبار دانسته شده منتشر شود، خبر مي‌رسد فهرست جديدي از بازيکنان در راه است که نام آنها براي بررسي معافيت‌هايشان منتشر مي‌شود.

شنيده‌ها حکايت از آن دارد که در اين فهرست حتي بازيکنان با سن 35 سال نيز حضور دارند.

منابع غيررسمي در اين ارتباط خبر مي‌دهند که فهرست جديد بمب خبري بوده و مواردي که تاکنون مطرح شده است قابل قياس با آن نيست.

همين منابع مي‌گويند اسامي داخل اين فهرست لزوما داراي مشکل نيست اما با توجه به اطلاعاتي که در اين مدت جمع‌آوري شده تنظيم شده است و شايد بعضي اسامي حذف شوند و در حال حاضر نام‌ 2 بازيکن سرشناس يک پرسپوليسي و 2 بازيکن کليدي استقلال در آن قرار دارد.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس